Gegroet iedereen

Je bent nieuw op ons forum? Gelieve je even voor te stellen aan de rest van het forum.

Moderators: jorick, Site Admin

Gegroet iedereen

Ongelezen berichtdoor Metal Jezus » 07 nov 2008 15:37

Ik ben dus D'haeseleer Guy, woonachtig in Ninove (staat in het boekje van The Art of Life middenpagina met leden van Sabaton, juist onder Gand!!) en sinds 1981 verkocht aan Heavy Metal. Te beginnen met Maiden (Killers 1981 mijn eerste kennismaking met Metal) luister ik ook naar Sabbath, Metallica, Venom (mijn backpatch op jeansvest is Venom's Legions Deutschland), Blind Guardian, Dream Theater, Nocturnal Rites, Morgana Lefay, Magnum, Priest, Nevermore, Sabaton!!!, Moonspell, Iced Earth, Saxon, Angel Witch, et cetera. Zolang dat de zang maar begrijpelijk is, geen gebrul of gekrijs dus.
Naast Metal kan ik ook met gemak luisteren naar muziek zoals Kitaro dat brengt. Klassieke muziek en opera liggen me ook wel. Een opera live is even krachtig als bv Maiden, Priest of Sabbath live te zien.
Verder lees ik graag, natuur en natuurwetenschappelijk ttz, Evolutie van mens en dier, ontstaan van de aarde en het Universum. Boeken over het Paranormale, WWO1&2, enzovoort.
Ik werk in de firma Sunco. Dat is een firma die Frisdranken en Limonades produceert (oa, Pepsi-Cola en de River producten.)
Ben gehuwd met Anja en vader van een dochter genaamd Taïka.
Zit ook als vertegenwoordiger van de Werknemers in de Ondernemingsraad bij onze firma. is mijn 2de legislatuur en heb nog nooit een staking uitgeroepen.

Zo, dat was het zo een beetje, wie vragen heeft laat maar komen, hé.

Grtz,
Guy
The Art Of War, The Art Of Metal, The Art Of Headbangin'. Bang untill you bleed!
Metal Jezus

Re: Gegroet iedereen

Ongelezen berichtdoor Do Glatem Live » 07 nov 2008 18:09

welkom hier :D
Hail To Sabaton!!!!!!

Jullie admin van dienst ;) en co-Founder van Panzerkampf

Captured in all your lies, fear is in your eyes
Do Glatem Live
Beheerder

Ongelezen berichtdoor Demonizer » 07 nov 2008 21:15

welkom!

Ik zelf ben van Lennik, ligt op een steenworp van Ninove :D
Ik kom zelfs wekelijks in Ninove, (mn vriendin komt via daar naar mij thuis.)
De sunco zou ik graag binnegerake as vakantiejob fzo.
Ma voorlopi doe ik et nog in de delhaize in de ninia :D

Vorr derest hou ik wel van u muziek smaak! Zeker Nocturnal Rites !!
Afbeelding
Global Mod & Co-Founder of Panzerkampf
Demonizer
panzercrew
panzercrew

Ongelezen berichtdoor Metal Jezus » 08 nov 2008 10:10

Demonizer schreef:welkom!

Als je wekelijks naar Ninove komt zul je me al eens tegengekomen hebben, loop zelf regelmatig in de Ninia (Free Record en in dat gazettenwinkeltje voor Rock Tribune, Metal Hammer en Aardschok.) En natuurlijk een goei tas koffie erbij om te lezen.

Ik zie daarnet dat ik mijn ouderdom ben vergeten te vernoemen, ik ben dus 42. + ook vergeten te zeggen dat ik regelmatig aan bioscoopbezoek doe en natuurlijk DVD'tjes huren. geliefde genre is ofcourse Oorlog, maar avontuur, SF/Fantasy en Horror laat ik natuurlijk niet links liggen. Sterke films/reeksen vind ik vooral 3.10 to Yuma, The Lord Of The Rings, A Beautiful Mind, Troy, Gladiator, Saving Private Ryan, Band of Brothers, Lost. Daarnaast zit ik regelmatig met mijn dochter te gamen op PS2 (wanneer ik een PS3 vind met 60GB schijf schaf ik die aan) en PSP; God Of War, Brothers In Arms, Resident Evil.
Zo, dat is een een beetje een algemeen beeld van mezelf.
The Art Of War, The Art Of Metal, The Art Of Headbangin'. Bang untill you bleed!
Metal Jezus

Ongelezen berichtdoor demon » 08 nov 2008 19:20

ik loop dus achter: Welkom op panzerkampf! 8-)
Thousands of feet march to the beat, it's a army on the march.
Always remember a fallen soldier,always remember fathers and sons at war
demon
Beheerder

Ongelezen berichtdoor Demonizer » 09 nov 2008 11:54

Metal Jezus schreef:
Demonizer schreef:welkom!

Als je wekelijks naar Ninove komt zul je me al eens tegengekomen hebben, loop zelf regelmatig in de Ninia (Free Record en in dat gazettenwinkeltje voor Rock Tribune, Metal Hammer en Aardschok.) En natuurlijk een goei tas koffie erbij om te lezen.

Ik zie daarnet dat ik mijn ouderdom ben vergeten te vernoemen, ik ben dus 42. + ook vergeten te zeggen dat ik regelmatig aan bioscoopbezoek doe en natuurlijk DVD'tjes huren. geliefde genre is ofcourse Oorlog, maar avontuur, SF/Fantasy en Horror laat ik natuurlijk niet links liggen. Sterke films/reeksen vind ik vooral 3.10 to Yuma, The Lord Of The Rings, A Beautiful Mind, Troy, Gladiator, Saving Private Ryan, Band of Brothers, Lost. Daarnaast zit ik regelmatig met mijn dochter te gamen op PS2 (wanneer ik een PS3 vind met 60GB schijf schaf ik die aan) en PSP; God Of War, Brothers In Arms, Resident Evil.
Zo, dat is een een beetje een algemeen beeld van mezelf.

Ik haal daar ook vaak mijn Rock Tribune ! :)
In de free record shop vind ik niet altijd het materiaal dat ik zoek, daarvoor ga ik meestal naar de metalzone in Aalst of Gent, of de Feedback in Aalst (mijn favoriet). Ik zelf heb ook een vrij grote filmslijst, maar ik moet wel toegegeven dat deze gedownload zijn :D (+ 200 dvd's). En ik zie dat je ook een grote fan van Lost bent! Dat ben ik tevens ook :D
Ik heb nog geen enkele episode gemist!!!

Btw, khad met de release van sabaton hun nieuwe cd een clip gemaakt met beelden van Band Of Brothers:
The Price Of A Mile:
Afbeelding
Global Mod & Co-Founder of Panzerkampf
Demonizer
panzercrew
panzercrew

Keer terug naar Introductie-Stel je even voor..

• { RELATED_TOPICS }
    Reacties
    Bekeken
    Laatste bericht
  • Gegroet
    door smets » 08 jul 2008 19:51
    5 Reacties
    127 Bekeken
    Laatste bericht door Demonizer Bekijk laatste bericht
    15 jul 2008 10:09