Ik ben dus D'haeseleer Guy, woonachtig in Ninove (staat in het boekje van The Art of Life middenpagina met leden van Sabaton, juist onder Gand!!) en sinds 1981 verkocht aan Heavy Metal. Te beginnen met Maiden (Killers 1981 mijn eerste kennismaking met Metal) luister ik ook naar Sabbath, Metallica, Venom (mijn backpatch op jeansvest is Venom's Legions Deutschland), Blind Guardian, Dream Theater, Nocturnal Rites, Morgana Lefay, Magnum, Priest, Nevermore, Sabaton!!!, Moonspell, Iced Earth, Saxon, Angel Witch, et cetera. Zolang dat de zang maar begrijpelijk is, geen gebrul of gekrijs dus.
Naast Metal kan ik ook met gemak luisteren naar muziek zoals Kitaro dat brengt. Klassieke muziek en opera liggen me ook wel. Een opera live is even krachtig als bv Maiden, Priest of Sabbath live te zien.
Verder lees ik graag, natuur en natuurwetenschappelijk ttz, Evolutie van mens en dier, ontstaan van de aarde en het Universum. Boeken over het Paranormale, WWO1&2, enzovoort.
Ik werk in de firma Sunco. Dat is een firma die Frisdranken en Limonades produceert (oa, Pepsi-Cola en de River producten.)
Ben gehuwd met Anja en vader van een dochter genaamd Taïka.
Zit ook als vertegenwoordiger van de Werknemers in de Ondernemingsraad bij onze firma. is mijn 2de legislatuur en heb nog nooit een staking uitgeroepen.
Zo, dat was het zo een beetje, wie vragen heeft laat maar komen, hé.
Grtz,
Guy