It is a matter of life and death, a road either to safety, or to ruin..."
Hallo, beste metal-broeders
Inderdaad, ik open mijn eerste bericht op dit Nederlandstalig Sabaton forum met de woorden uit "Sun Tzu Said".
Ik ben 17 en leef voor metal. Ik ben dus niet enkel fan van Sabaton, maar ook van diverse andere metal bands. (Children of Bodom, Zonaria, Disturbed, Dragonforce, Architects, Mercenary, Power Quest, Sonic Syndicate, Silent Civilian,... )
Favoriet:
-Eten: Spaghetti, no doubt :q
-Drinken: Cola & koffie (caffeïne-addict
-Hobby: voornamelijk muziek en gaming
-Boek: geen O_o
-Film: Taken (2008), maar verandert naar gelang er meer nieuwe films uitkomen
-Reisbestemming: home sweet home
Van waar en wanneer leerde ik metal kennen?: Begin 2007. Ik was het beu een "melting pot" van muziekgenres te zijn, en koos er mijn favoriet uit: Hard Rock. Ik zocht al maar meer en meer nummers en op den duur volstond hard rock niet meer en ging ik over naar speed metal -> power metal -> extreme power metal -> heavy metal -> melodic deathmetal (en daar ben ik nu gestrand
Drie favoriete bands: Children of Bodom, Silent Civilian en Wintersun (nieuw album in augustus!!)
Sabaton:
-Favoriet album: The Art of War
-Favoriet lied en waarom?: Firestorm en Ghost Division. Geen idee waarom eigenlijk O_o Het zijn gewoon goede songs D:
-Favoriete bandmember?: Hier moet ik bekennen dat ik geen namen van bandleden ken...
-Verwachtingen?: Nog veel CDs!
En ik hoop nog veel plezier te hebben op dit forum