door attero » 18 sep 2009 17:57
ja, de duitsers, nu dat is eens een land met een goede oorlogsgeschiedenis samen met: rusland( je kunt je beter afvragen wanneer ze geen oorlog voeren) de engelsen (hun empire en haat tegen practischalles wat niet brits is), de fransen( er moest toch iemand zijn waarmee de britten zich moesten meten), de chinezen( hoewel het niet europa is toch wel interesant waren ze op een bepaald punt toch een wereldrijk),de spagnaarden ( bezaten op een bepaald punt het grootste rijk in de wereld, het rijk van karel de 5de(een belg!!!, alé belg, this hoe ge het bekijkt)
de otomanen( hoewel verzwakt nu ze hadden toch een gigantisch rijk tot 1918 en werden het eerst verslagen door de russen( nuja de russen voerden wel 10 oorlogen met de otomanen maarja))
maar ik dwaal af van het onderwerp WO1 ,WO2: welke generaals, maarschalken vinden julie de beste uit deze oorlogen? geef ook een korte omschrijving waarom, welke slag maakte hem beroemd
ik neem aan dat we rommel en zjoukov er al zeker bijsteken ik zal zjoukov(m'n favoriet) wel doen jorick zou jij een beschrijving willen geven over rommel sedert je er onlangs og een boek over hebt gelezen kan dat niet zo moeilijk zijn
ik ben precies een leerkracht lololololol